deniizfm 34 haftalık doğan ikizlerim var bugün tam 21 günlük oldu mama eksiklerinde burunlarından geldi dün gece kızdan gündüz de oğlandan burun aspiratörü kullanılır mı burunları tıkalı gibi küçük doğdukları için korkuyorum
3kedili2bebekli deniizfm ben doktor önerisiyle kullanıyorum hatta öncesinde serumla yıkıyorum bile korkmayın
kimbumadam deniizfm serum fizyo damlatıp ters çevirin akıyor zaten Aspiratör ağızla çekilenler nadirde olsa kullanılabilir kanallara zarar verebilirsiniz çok zorlamayın yani Kuru mukusu çengel iğne tersiyle alıyordum ben ilk zamanlar hareketsiz oldukları için sorun olmuyor :) doktor tavsiyesi bu arada
cogulsahis deniizfm aynı şekilde 33+5 de doğan ikiz bebeklerim var doğduklarından beri burunlarını yıkıyor ve çekiyorum bir sorun olmadı ilk başlarda strese girebilirsiniz ama alışırsınız bi kaç kez yapınca. Çok tazyikli yıkamayıp çok sert çekmeyin sadece.