burcuderen Kızım 4 buçuk aylık diş sorunlarımız başladı sanırım huzursuz gece sürekli uykusundan uyanıyor eller ağızdan çıkmıyor. Kehribar kolyesi kullanan var mı etkisi oluyor mu bir de nasıl gerçeğini bulacağım ?
EliS_ burcuderen Bende merak ediyorum işe yarayıp yaramadığını bide benimki onu boynunda tutarmı bilemedim çom hareketli
Cennetagaci burcuderen 2 yıldır kullanıyoruz hiç bir sıkıntı yaşamadık kopması konusunda. Ateşsiz çıkardık dişlerimizi kolyeden mi yapısal mı bilmiyorum ama doğal reçine olduğu için nazarı kötü enerjiyi çekiyor ben biraz o açıdan kullandım hala kullanıyorum. Trendyolda güvenilir yerler var sertifikalı veya gümüş satılan yerlerde sertifikasını isteyerek alabilirsiniz
Nurbost burcuderen ben gümüşcüden aldım. 5 ayllıken taktım hiç çıkarmadık 11 aylık oğlum. Hiç ateşi olmadı salyası da hiç olmadı
seldaaa521_ Imstagramda kehribarkolyecim sayfasından aldım sertifikalı bir şekilde gönderiliyor oglum 4 aylik 2.5 aydan beri kullanıyorum çok memnunum… burcuderen
Cennetagaci Mlkmstf 3-4 aylıktı salya dönemi başlayınca taktım. Zaten boyu kısa oluyo kolyelerin ne boğazını sıkıştırıyo ne de eline alıp ağzına götürebiliyor ideal yani içiniz ferah olsun
Cansucan20 burcuderen bana hediye geldi hiç kullanmadım. Düşünürseniz. Sertifikası falan vardı. Sanırım gerçek.
Avesila burcuderen Mardin’den almıştım sanırım yanlış hatırlamıyorsam. Sertifikası falan vardı. Bir süre kullandık sonra memlekette unutmuşum tekrarda almadım.