Linanin_annesi34 Happilyu aynıları bende de var bacaklarımda kollarım da aynı şekilde kuru. Atopik egzama gibi duruyor
Linanin_annesi34 Happilyu valla demediğim pek bişey kalmadı bi süre geçti gibi oluyor sonra tekrar çıkıyor kışın daha çok kızarıyor ve kuruyor can acıtıyor yani sürekli nemlendirmeye çalışıyorum