sedaaminee
Bende 20 gün önce mastit geçirdim canım , baygınlık geçirdim yüksek ateşim vardı Mastit olduğumu anlamadığım için çok kötü oldum. Doktor sadece günde 3 kere parol içmem gerektiğini söyledi ve sık sık emzirip sağım yapım sağım yaparken lanonin krem sürün göğüs ucunuza yara olmasın ben baygınken sağdıkları için göğüs ucuma sürmemişler hala yara iyileşmedi emzirirken çok acı çekiyorum