olmplt Merhaba,hayırlı olsun bebeğiniz öncelikle 🌺 zeytinyağını annem bebeğimin karın bölgesine sürüp,havluyu ütü ile ısıtıp o şekilde koyuyorduk. Şuan 4 aylığız ve halâ gaz sancimiz olunca bunu yaparız. Bide ayak tabanına bebe yağı sürün ben öyle yaptım hep. Sıcak tutmak önemli ayakları. Zaten 2 aydan sonra gaz damlasi vermişti doktorumuz onu kullandik.. Sizinki şuan çok minik olduğu için anca bunları yapabilirsiniz.