Kızlar bebeğim 45 günlük ve kolik. Damlalar ile de olsa bira gaz çıkartıyor. Bu aralar gündüz uykusu var ama gece 2 saatte bir uyanıyor ıkınmaktan. Uyku eğitimi verilir mi?. Birde gündüz çok uyanık kalamıyor yiyip hemen yatmak istiyor normal mi. Benimle aynı durumda olan var mı