Baharbek o kadar saçma ki başıma gelen benim kız annemin kucağında ağlıyordu üzerinize afiyet börek yapmıştı annem sen ye kızım ben bakarım dedi. Acele ile yiyeyim derken sanırım büyük bir lokma aldım çok çiğnemeden yuttum önce boğazıma takıldı geri çıkaramadım da deldi geçti çok kötüyüm ya yiyemiyorum içemiyorum 🥺