Selamın aleyküm anneler on aylık bebeğim eli genelde yumruk açtığı çok nadir kendini kasan bir bebektir bazen gücüm yetmiyor hatta spaya gittiğimizde masaj yapan kız de demişti neden kendini kasıyor diye . Sağlık ocağındaki doktora sormuştum eline bişey uzattığında elini açıp alıyorsa sorun yok dedi . Gelişim konusunda da normal elhamdülillah lakin Uykuda dâhi arada elleri yumruk. Bizim gibi olan varmı doktura hangi bölüme gitmeliyim