Kızlar sezeryan oldum doğumdan 2 hafta sonra tek başımaydım 40ım çıkana kadarda iyiydim 40 ım çıktıktan sonra çok evhamlı oldum kaygılıyım stresliyim hiçbir şey yapasım gelmiyor ve sürekli bi yerlerim ağrıdığı için hastalık hastası oldum 10 gündür de yüzümde bi uyuşukluk gibi bişey var nasıl tarif edilir bilmiyorum toparlanmak istiyorum artık herşeyi kafama takmaktan sıkıldım nasıl olacak böyle benim gibi olan var mı ne yaptınız toparlanmak için yardım edin kızlaar kötü şeyler duymak istemiyorum