Sonsuz32 aynı dertten kafayı yemek üzereyim martta 3 yaş olacak 2 yaşından beri yiyor tırnaklarını ilk başladığında doktora götürdüm biraz bekleyelim dedi görmezden gelin dedi bekledik acı ojeler sürdüm yok fayda etmedi sonra tekrar oyun terapisine başladık 4-5 seans oldu başlayalı bakalım faydası olacak mı? Ama size tavsiyem mutlaka bi yardım almanız eğer özele gidemezseniz devlette çocuk psikiyatri bölümüne de götür bilirsiniz