Bugün 5. Gündü tuvalet eğitim. Çişi öğrendi kakayı asla tuvalete yapmıyor köşe bucak yer arıyor ayakta yapmak için. Ödül kitap her şey denedim artık yalvarmadığım kaldı Bi. Kakasını tutuyor yapmamak için. Bugün artık klozette ağladı yapmıcam diye. Kolay kolay da ağlamaz böyle içerleyip 😔 o ağladı bende ağladım. Bırakıyorum artık hala bezli olacak 3 yaşında 😔 herkes çok üstüme geliyor kocaman olmuş diye kimse kimseyi bilmiyor işte 😔 içimi döktüm çok zormuş