Merhaba 2yaş 3aylik yani 27 aylik kızımı kreşe göndermek istiyorum.. ben çalışıyorum..şuan komşum bakıyor… çok ilgisiz.. yemeğini yedirip altının bezini degistiyor sadece başka hiç bir şekilde ilgilenmiyor.. oyun etkinlik vs hiç yapmıyor.. kızım kendi kendine oynuyor.. bakicinin elinde telefon bütün gün telefon oynuyor…. kreşe göndersem daha iyi olur dusuncesindeyim.. sizlerden fikir almak istiyorum..bu şekil evdemi dursun.. yada kreşemi gittsin..