esra101010 4,5 aylık ve dikkat etmeme rağmen kakasında kan çıkıyor başka hiç bir belirti yok alerji doktoru gastroentorolojiye gönderdi bu bölüme giden var mı neye bakılıyor
bomgomy esra101010 bebekler de nasıl bakılıyor bilmiyorum normal muayenemi ediliyor yoksa endoskopi ve kolonoskopi yapılıyor mu bebeklere bilmiyorum