Merhabalar, bebeğim 45 günlük. Bir haftadır sürekli huzursuzluklar yaşıyor. Gazını çıkartıyorum altını temiz tutuyorum ve istedikçe daha yeni emdi ne alaka demeden emziriyorum. Ancak sürekli ağlamasını anlamlandıramıyorum.
emzik verince emmek yerine ağzında dolandırmaya damağıyla ezmeye çalışmaya başladı bu hafta. Sürekli ağzından köpükler ve salyalar çıkartıyor. Elimi ve mememi ısırmaya çalışır gibi hareketler yapıyor. Kendi elini yumruk yapıp ısırmaya çalışıyor ve ara ara ateşleniyor. Ya diş mi çıkarmaya çalışıyor? Tamam çok erken biliyorum ama anlam da veremiyorum başka. Atak diye düşünmüştüm ama bu hareketler niye?