Beyzaveduru Ben ve arkadaşım hayrettin temele gidiyoruz. İyi bir doktor. Biz hep takip için gittik hastalık vs olmadı ama. Ama bebeğim küçükken emzirme danışmanına falan yönlendirmişti iyiydi. Tavsiye ederim