Leyla54 Kızlar 14 aylık bebeğim emziriyorum 2 aydır ara kanama oluyor yumurtlama döneminde doktorum önümüzdeki ay da devam ederse gel dedi ama kafama takıldı yaşayan oldu mu acaba
gencmom_ Leyla54 büyük ihtimalle alttan ultrasonla bakılır sonradan da hormon testi istenir onların sonucuna göre konuşur doktorunuz sizinle
minik_sercemm Leyla54 hmm doktora gidin bence önemli bir şey olabilir. Bu arada spiral takılı mı o da kanama yapabiliyormuş kayma felan olursa kanama yapabilir.
Leyla54 minik_sercemm spiral yok emziriyorum hormonal de olabilir dedi doktorum devam ederse bakalım dedi
havvamtli Leyla54 benim de oluyor 5 aylık bebeğim ben 3 aylık iğne yaptırdım muhtemelen hormonlarımla oynadı ondan diye düşünüyorum
Leyla54 Cansucan20 benimde iki aydır tekrarladı bi gerilmedim değil de işte doktorum bir daha olursa gel dedi emzirirken normal heralde hemen gel derdi sanırım