zeynepozturk098 Arkadaşlar 3 ay önce doğum yaptım emziriryorum falat ara ara regl oluyorum iki hafta yada 10 gün arayla falan acaba neden bir problem var mıdır sizce
churchil zeynepozturk098 bildiğimiz regl şeklindeyse bi doktora görünün bence. Eğer leke gibiyse sökülmeye çalışıyo olabilir. Doğum yapalı 5 ay oldu son 1 aydır bende de böyle ara kanama gibi lekelenme gibi oldu. Anca 2 gün önce adet oldum diyebilirim o da maşallah yani lohusalık gibi biraz fazlaydı
Asiye22aslan Vallah ben 4 ay önce doğum yaptım emziriyom kirkimdan sonra daha hiç adet olmadım emzirme döneminde regly olamayabiliyormusun diye duydum bazıları emziresiye olmuyormus