Merve2019 benim kızımda o dönem başladı öyle iştahsizlığa ne yaptıysam içmedi ama gazı vardı muhtemelen atak dönemiydi derken kızım şuan 2 aylık ve çok zayıf cılız kaldı şimdide zorla iciriyorum gündüz içiyor ama akşam 5 ten gece 11 kadar içmiyor bişey siz çaresine bakın inan ben geçecek dedim amü geçmedi hala aynı huy edindi galiba