Merhaba az önce instagramda bir paylaşımda bebeğinin süt artıcılar sebebiyle kasılma hareketi vs yaşadığını yazan birini gördüm, birçok şeyden şüphelenip testler yaptırmışlar temiz çıkmış doktoru damlayı kesmesi gerektiğini söylemiş sonra düzelmiş durum. Bu tarz şeyler bebeğin karaciğerine zarar verebiliyormuş doğru mu acaba? Ben yaklaşık bir aydır günde iki kez kullanıyorum ben de şüphelendim böyle bir şeyden olabilir mi? Ben irkilme ya da gazdan olabilir diye düşünüyordum ama siz de duydunuz mu bunun gibi yan etkiler çok korktum😞