Bidik Bende kullanıyorum heegun sabah giyiyorum akşam yatana kadar terletiyor evet ama bacaklarıma elimi surdugumde hani bastırarak ovarsan kabuk kabuk mu desem yağ yağ mi desem birşeyler oluyo hergun yıkıyorum oysaki bacaklarımı anlamadim
Bidik Yusufunannesii aynn sanki kır gibi çok rahatsız edici yıkıyorum her akşam çıkardıktan sonra ama anlamadim