bernnaa linazengin burun kanatlarından sararmaya başlar gözler bacaklara kadar sararız bol bol uyur hastaneye gitmek gerek ben geçiririm bol emziririm olmuyor ışık alması gerek nörolojik problemler yaratabilir Bizde yattık iyi ki yatmış erkek bebek bide idrar yolu enfeksiyonu da varmış yoksa nerden anlayacaktık
1kizannesi63 linazengin eğer bebeğiniz de sarılık varsa hastanede yatırmanız gerekir mavi ışık tedavisi görmesi lazım .bizimki öyle oldu değerleri 15 çıktığı için 4 gün hastanede tedavi gördü tabi o arada bol bol sütümü sağıp götürdüm arada kendim emzirdim . Çok şükür erken atlattık . tedavi görmesi şart
Elmsnghn linazengin evin içinde hiç belli olmuyor. Dışarı cikinca daha net oluyor. Çocuk sapsarı ve gözlerinin ici dahi sarı oluyor. Her bebege yatış verilmiyor degere bağlı kimi hastane 14 sonrasını kimi hastane 17 sonrasını alıyor. Biz yatış yapmadık ama ben gece uyku ne bilmedim. Lohusa halimle doktor iki saat dedi ben yarim saatte bir kalkip kalkip emzirdim. Annemi basimda tuttum çocuğu ezmemek icin uyurum vs diye. Değeriniz cok yuksek degilse bol bol emzirip idrariyla vücuttan atmasini saglayacaksiniz
Birdunyabircennetannesi linazengin Her yeri sarı oluyor Genel olarak sürekli uyuyorlar uyandıramıyorsunuz
Elmsnghn Elmsnghn heee bide Halk arasında sacma sapan bi inanış var sekerli su sakin ama sakin icirmeyin yavrunuza anne sutunden baska sifa verecek hic bisi yok
Dejajavu Ten rengi sarı oluyor . Ve çeşitlere ayrılıyor . Benim ki doğdu an odaya geldik sapsarı oldu . bebek ve anne kan uyuşmazlığı sebebiyle 14 dü sarılık derecesi . Sezaryan dikişli halimle hastane hastane yoğun bakım aradık yattık iyileşti çok şükür .