hasmelad Merhabalar Kızımız 2 aylık henüz Tsh 10 çıktı İstanbul hangi hastahane önerirsiniz Basına gelen var mıdır
prensesannesiiiiiiiii merhaba, bizimde yüksekti düstü sonra. İstanbul bezmialem hastanesinde endokrolin bölümünde Yasar bey vardı onu tavsiye ederim
hasmelad Evet ben de 10 yıldır ilaç kullanıyorum Ama mesela bir arkadaşımın kızının da bebekliğinde çıkmıştı 17 idi hatta Ne anne de ne baba da vardı İşte uzak genlere de çekebiliyor Siz ilaç kullanıyor musunuz
hasmelad Papatya-eylul88 ben de olduğu için doktorumuz istemiş Hatta ben sonuçları görünce farkettim istediğini