Kızlar selamlar ben 23 yaşında bir anneyim 2.5 yaşında kızım ve 7.5 aylık oğlum var. İki çocuklu anneler anlar beni çok bunalımdayım çok zorlanıyorum Allahım sağlık versin ama çok zor. Eşimde sevgililer gününde bana Kıbrıs’a gidelim bir günlüğüne dedi oğlumu emziriyorum beşinci ayda ek gıdaya başlamıştım hemen hemen yiyor her şeyi ama yine de emiyor tabiki anneme bir günlüğüne bırakıp nasıl gidebilirim bir gün biberonla mama verse içer mi ne yapmam lazım veya hiç gitmeyeyim mi fikir verirseniz mutlu olurum