FadiXx beyzanurerkut bu bence tamamen bebekle alakalı bizim sadece 4. Ay aşısı ateş yapmıştı. Ama arkadaşlarımın hiç birinin olmadı
Meyveliburln Ay aşısı yapmıyorsa 4 te yapmıyor Aynı aşının devamı çünkü biz 2 ve 4 te ateş yaşamamıştık
Efeannesi_ beyzanurerkut evet bizde de Ateş oldu verem aşısından biraz ağır oldu çok halsizlik oldu gece sürekli kontrol ettim bı düştü yükseldi gece yatarken fazla giydirmeyin mutlaka kontrol edin
adenru beyzanurerkut bizim hem 2 aylık hem 4 aylık ateş yapmıştı korkmayın önce ince giyindirin baktınız düşmedi ılık bezle silin vücudunu gene düşmezse calpol verirsiniz ben öyle yaptım bir gece ateşi oldu
MrArasmom beyzanurerkut bizde de 4. Ay aşısı ateş yapmıştı önceden araştırıp götürmeden ateş düşürücü verdim hemşireye sordum ateş yapmaz deyince gün içinde vermedim akşam ateşi çıktı önceki aşıların hiçbiri ateş yapmamıştı.