Efendım merhaba 2 yas oflum var her şeyı cok guzel ılerlıyor. 2 lı cumlelerımız var artık. Sadece bır qaeıo davranısını goruyorum bazen parmak uclarını karıo bır şekılde ıynatıyor açıo yumuyor yapma dedıgımde yapmaz dayanır. Ama kendılıgınde bazen yapıyor bu neden ola bılır?? Bogle hareketler gorenler varmı??