Bguler Bebeğim 17 günlük 4 kere falan kakasını rahat yapıyor lohusayım etrafımda duyduğum her laftan etkileniyorum babannem arıyor kakasını o kadar yapıyosa sütün yaramıyordur diyo kafayı yiyeceğim doktor gayet normal diyor
ikiaslanannesi Bguler benimki 7 günlük ve günde 736283627 kere siciyor resmen 🤣🤣 tabi işin şakası bir yana demek ki sütün var içiyor ve yapıyor yani ne güzel işte
Aminehumamoms Bguler banada öyle yapıyorlar kakasını yapıyosa bir sorun var diyodular nr alakaysa çocugun bağırsakları sağlıklıki yapıyor hiç yapmasa ne diyceklerdi acaba
FadiXx Bguler aynen canım eskilerde böyle bi inanış var sık yapıyorsa yaramıyor diye benimde o zamanlar canım sıkılıp doktoruma sormuştum. Beslenme ile kaka arasında ilişki yoktur çişli bez sayısı ile vardır demişti.
adenru Bguler benim bebeğim o zamanlar günde 7 8 defa kaka yapardı demek ki bebeğiniz doyuyor çok normal hem daha 17 günlükmüş
Bguler ikiaslanannesi yani minimum 4 bir de altını değiştirirken yaptıklarını saymıyorum bencede doymasa kakayı nasıl yapacak
FadiXx Bguler offf evet bide o var sık yıkanan bebek hızlı büyür diye.valla bebeğimiz yazın hergün yıkadım yine minnoş yine😂 Diyorum ben artık hepsi batıl dizin dediklerinizin diye 😂
FadiXx Bguler şuan hala lohusa olduğunuz için takıyorsunuz aslında zamanla duygularınız düzene girince düzeliyor. Benim bebeğim küçük bi bebek bana hep diyorlar hiç aldırmıyorum artık emiyor yiyor almıyorsa ben ne yapabilirim yapısı bu yani artık kilosunu bile merak etmiyorum.