tuzvelimon valla doğduğunun ertesi gün fışkırtarak kusmuştu yoğun bakıma aldılar 10 gün yoğunbakımda kaldı kuzum . akciğerinde ve böbrekte enfeksiyon vardı ve reflü demişlerdi 3 ay gaviscon kullandık bırakalı 20 gün oldu ama hala emdikten sonrada mamadan sonrada azda olsa kusuyor . Zaten benim sütümün azalmasının bi sebebide ilk 11 gün hiç emzirmedim sağdım oğlum çıktığındada ben ateşledim sütüm tamamen gitti 3 gün kadar buzluktaki sağdığım sütlerimden vermiştim ama o sütlü halime ozamandan beri dönemedim. Biraz da sıkıntılardan kaynaklı oldu yani bizimki 🙁