1tugcegk karadenizl yaptırdım iki doz. Alerjisi falan yoksa yaptırın derim. Yakalanan ağır geçiriyor.
marsaresarel karadenizl valla ben tamda bu sabah 2ay asilariyla beraber yaptirdim. Arastirdim rota virusu ciddi bi virus ve sonuclari ağır olabliyor.hemsire arkdasim yogun bakmda rota viruslu cok bebek olabliyor demisti. O yuzden yaptirdim riske atamadim. Zaten surup gibi dusunun agizdan veriliyor o kadar.
dothloki karadenizl ben de 3.ayinda yaptircam doktorumuz ek olarak menenjit asisini da yaptirin dedi disardan gelen göçlerden sonra menenjit asisini da oneriyorlarmis doktorlar
2prensessssannesi karadenizl merhabalar bizde ilk dozumuzu 3. Ayda yaptırdık suan 3,5 aylığız. 2. Dozu 5. Ayda yaptıracağız. İlk kızımda da yaptırdım. Allah korusun o virüse yakalanırsa çok zor atlatılıyor.
karadenizl marsaresarel bizde bugün 2.ay aşısını olduk da hemşire yaptırmak istersen 3. Ayında yapalım dedi bnde yaptırma taraftarıyım açıkcası Rsv den bir hafta hastanede yattık neler çekti çocuğum
marsaresarel karadenizl gecmiş olsun. Yani oyle cok asi taraftari bir insan olmama ragmen arastirinca riske atmaya gerek yok dedim bende:( o yuzden yaptirin hic degilse Allah korusun tabi ama hasta olsalar bile hafif atlatms olcaklar
Mavisell İlk çocuğuma yaptırmadım ikincide ahdım oldu yaptırmak çünkü oğlum yakalandı ve çok zor geçti süreci o yüzden ikinci çocuğumda düşünmeden yaptırdım. Önerim alerjik durumu yoksa mutlaka yaptırın