Doktorumuz bize menenjit aşısını önerdi. Bizde olmaya karar verdik. 6 ay 9 günlüğüz. Daha aşılarimizi olamadık. Sağlık ocağı taşındığı için aşılar daha gelmemiş. Bizde menenjiti yaptıralım dedik ama hemşire 6. Ay asilariyla beraber yapmamız gerekiyor dedi eğer şimdi bunu yaparsak asilariniz 1 ay sarkar dedi. Bende yaptırmadım sarkmasını istemdim çünkü. Ama asilarinda ne zaman geleceği belli menenjit aşısı da elimde kaldı. Doktor 6. Ayda yaptırın demişti acaba 6. Ay içinde herhangi bir zamanda yaptırsam olur mu. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi????