FadiXx Krnalp 3 öğün veriyorum ben kahvaltıda bizle yapıyor sofradan veriyorum öğlen meyve veriyorum akşamda bizle yemek yiyor. Sofrada ne varsa onu veriyorum yiyemediği birseyse çorba yapıyorum.
Krnalp FadiXx ya ben sabah kahvaltıda ne verirsem tükürüyor sevmiyor mecbur karıştırıp öyle veriyorum herşeyi yerse bile bizimle 2 3 lokma yiyor
FadiXx Krnalp bizim alerjimiz var bende çok bir şey veremiyorum maalesef ama bizdede durum aynı ben verince atıyor bende kendi eline falan veriyorum zeytin pankek falan yapıyorum