Merhaba hanımlar bebeğim daha küçük ve araştırıyorum korunma yöntemlerini devlette iğne olunuyormuş galiba öyle diyende oldu birde deri altına özelde yapılan olduğunu diyende açıkçası doğum kontrol hapı falan kullanmakta istemiyorum gitsem yapılır mı yaptıran var mı birde ücret karşılığında mı tam bilen varsa bilgi verebilir mi birde küçük şehirde yaşadığım içinde deri altına yapılan yapılmuyor bu şehirde şimdiden teşekkür ederim ☺️🙏