Oğlum kolik bi bebekti Pış Pış süpürge sesiyle sakinleşirdi hep kapattığımızda başlardı ağlamaya bizde hiç kapatmadan sabaha kadar açık bırakırdık ama şimdi neredeyse 20 aylık ve hala Pış Pış sesiyle uyuyor sessizlikte hemen uyanıyor buna çözüm bulanınız vardır inşallah benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)