momysskaan pipetliyi soruyorsanız bende munchkin var. Her pozisyonda su geliyor. Önce kendim içtim ses çıkararak. Sonra ucunda su bıraktım içinde su olduğunu anlasın diye. Sonra da verdim biraz eline incelesin diye. En son ağzına biberon verir gibi kafaya direk şekilde tuttum içmeye başladı.
Ama öncesinde munchkin in alıştırma bşberonu vardı +4 ay olan. Onla içmeye başladı. 6.ayda pipetli olana alıştırdım şuan 6 buçuk aylık 😅çok rahat içiyor.