Merhaba ben 1 ay önce panik atak geçirerek hastaneye gittim daha sonra psikiyatriye yönlendirdi şimdi ilaç kullanıyorum ilaçlar etki etti galiba ama bana şimdide vesvese mi bilmiyorum ama kafamda çok değişik düşünceler var resmen evladımla sevdiklerimle ilgili şeyler kötü düşünceler geliyor namaz kılıyorum teşbih çekiyorum vs vs bu durumu yaşayıp geçen var mı