yavuzselim5554 Kızlar bebeğim 3 aylik kontrol de 5300 Gr ağırlığın da idi sizce çok mu zayıf herkes bebeğin zayıf gelişmemiş diyo psikolojim bozuldu artık
Gumus25 yavuzselim5554 ortalama ayda 750-1000 gram alması normal deniyor. Bebeğiniz kac kg doğdu? Benim kızım 2020 gram doğmuştu 3 aylık 5300 gramdi. Bize kötü demediler.
Aselincimom yavuzselim5554 doğum kilosu ne kadar azsa güzel bir kilo kızım 2990 doğdu hastaneden 2770 le çıktık 2 ay 17 günlük 5200 şuan
Sehertpkts yavuzselim5554 her bebek kendisine özeldir kıyaslama yapanlardan olumsuz yorum yapanlardan uzak durun 🥲
Aselincimom yavuzselim5554 ve de milleti takmayın onlara ne sizin bebeğinizin kilosundan millet ne kadar konuşmayı çok seviyor gelişimi güzelse sağlıklıysa kilo alınır da verilir de
Mommybabyy yavuzselim5554 5 aylıkken 5.300 olan biz 😅 herkes herşeyi söyler, dinlemeniz gereken tek kişi doktorunuz ✌🏻
mematiii yavuzselim5554 erken mi doğdu veya onun harici başka sorun yoksa doktorda demediyse takmayın bence benimki erken doğdu 2200 dü ve sonradan topladı şuanda normal dediler 7 aylık oldu ama 6 aylıkken 6,300 kiloydu
dilekatesz yavuzselim5554 bence gayet normal doktor kontrolünde eger bir sorun olsa zaten doktorunuz söylerdi. Bu süreçte insanların ne dediğine kulak asmayın çünkü her zaman söylenecek bir şey bulacaklardır. Siz kimseyi dinlemeyin kendinizi de üzmeyin 😇🧿