Tubakaya bende sezeryan doğum yaptim, kizim 6 ay 24 günlük, ve ben 3 aylik hamileyim. Planli olmadi tabii ama normal doğum yamiş olsaydim yinede aralarinda 1 yaş düşünüyordum.
Doktorum aslinda 2yil demişti, ama hamileliyimi öyrendiyinde artik gelmişsin, bende kürtaj olmak bile çok zor olucakmis. Kalsin hamileliyini yakindan takip edelim dedi.
yani, canim eski zamandaydi zorunlu olarak 2 yil beklemek bence. ilk çocukdan(sezeryan ile) hemen sonra hamile kalan arkadasim çok. Kendine dikkat etdiyin sürece bir problem yok bence.
uzun oldu kusura bakma...