Arkadaşlar bebeğim 4 ay 4 günlük biliyorum atak dönemi ama şöyle uyutuyorum zaten en fazla yarım saat uyuyor sonra tekrar uyutmaya çalışıyorum gözleri kapanmak üzere ama kapamıyor küçücük aralık böyle, birden geri açıyor sağa sola bakıyor tekrar kapatıyor tekrar açıyor başını hızlı hızlı sallayıp tekrar uyandırıyor kendini bir türlü tam uyumuyor gözler hep minicik aralık böyle en ufak seste uyanmaya müsait yani neden dalamıyor ataktan mı ?