stormi selamlar bebeğim 4 aylık ve biraz kilolu bi bebek emerken yanaklarında çukurlar oluşuyor aynı gamze gibi ama gülerken vs yok. Benim gamzem var ve bebeğime geçmediğini düşünüyordum ama şimdi böyle görünce acaba diyorum sizce sonradan belirebilir mi
ygzmoms stormi bilmiyorum canm ama bizim doğduğunda vardı benim gamzelerim de var oğlumun da aynısı ilk günlerde de belli oluyordu tombiş olmasına rağmen
gizem_aden stormi evet benim kızımda gamze yoktu eşimde ve bende var kızımda olmayacak diye üzülmüştüm hatta 🤣 3-4 aylıkken gülmelere başladığında ortaya çıkmıştı şimdi 3 tane gamzesi var 🥰