hemsireemom papaty Phillips lumea kullanıyorum çok memnunum 🥰 özellikle bende arada egzama olmayan ama benzeyen kızarıklıklar çıkıyor sağ kolumda uygulamanın üstünden bir kaç ay çıkmıyor kremlerin geçiremediğini geçiriyor
Esinzhl papaty Philips kullandım kalın ince siyah sarı karışık kıllara sahibim. Kalın ve siyahlarda işe yarıyor ama kullandıktan sonra ince tüylerim de aksine kalınlaştı pişmanım kullandığım için…
hemsireemom Senazz11 annem de uygun fiyatlı diye bunu almayı düşünüyordu memnunlar mı ? Emin olamadı açıkçası bi aralar araştıyordu ama 🤷♀️
Esinzhl papaty dediğim gibi koyu renkli olanlara faydası oldu ama ince ve açık renklileri çoğalttı kalınlaştırdı🥴 siz de kıl tipiniz kalın ve koyu renkliyse tercih edebilirsiniz