HulyaYilmaz41 Kızlar temizlerken fark ettim idrar deliğinde beyaz bı parca var sıktım geldi ama çıkaramadım cok agladı nedir bu basına gelen var mı ya eşim işten gelsin doktora götürmeyi düşünüyorum :((
-Sare32- HulyaYilmaz41 iltihap gibi bir şey mi acaba yoksa başka mı doktordan gelince yazarmısınız ben de bakıcam şimdi
HulyaYilmaz41 -Sare32- geldm doktordan idrar tahlili yaptı lökosit 20 cıktı canm oda düşer dedi antibiyotik verdi bi hafta snra gel dedi