Estenin Merabalar arkadaşlar bebeğim aşırı gazlı ve günde 2 saat dahi uyumuyor bende dün gece nane kaynattım suyundan 2 çay kaşığı verdim o kadar rahatladı uyuduki aranızda veren veya duyan varmı
Gamzeliff Estenin nane çayını ilk defa duydum canm emziriyorsan kendn icsen daha iyi ama bebeklerine ıhlamur kimyon rezene çayi veren duydum,ben kendmde az ıhlamur vermstm
Sinem61 Estenin nane biraz riskli bi bitki emziriyorsaniz kendiniz icin sütten gecer zaten. Ben kimyon cayi yapıp iciyordum o da cok rahatlatıyordu
yahya124_ Nane çayını ilk defa duydum ben genel olarak rezene veriliyor diye biliyorum oda gaz sancısına iyi geliyor bebeği rahatlatıyor
Estenin yirmiikikasim23 neye iyi gelirmiş sordunuzmu ablanıza bende araştırıyorum çünkü çok iyi geldi
senvarsan Ben verdim naneyi kaynatıp peryavşanı bu bilirmisiniz onuda verdim çok rahatlatıyor gerçekten 4 aylık bebeğim çok şükür onu içince rahatlıyor karın sancısına iyi geliyor
senvarsan Estenin ben doğduğu ilk günden vermeye başladım tabi siz bilirsiniz yine bizde çok şükür bir sıkıntı olmadı aksine gazını aldı karın sancısını aldı