Sinemkaan25102022 merhaba ben oğlumu 2 yaşına bir ay kala bıraktırdım direk bir anda aklıma geldi bezini çıkardım ve bir daha asla takmadım gece dahi.. oğlum çişin gelirse söyle tamam mı dedim geldiğinde söyledi ama bazen kaçırdı tabii suyla oynamak için sürekli çişim geliyor diyordu mesela babası klozet aldı işi öyle çözdük çişi geldikçe söyledi ama ilk zamanlar sıvı şeyler içinde 20 dakika içinde ben götürdüm hadi bir bakalım çiş var mı dedim her götürmeme yaptı 3 gün ben söyledim götürdüm sonra kendisi söyleme başladı alıştırma külot falan almadım ilk gece uyandırdım ben aslında daha sonra uyandırmadım 3 kere falan geceleri kaçırdı hatta bir kere büyük abdestini de yapmıslığı var gece.. tam olarak alışması 10 günü buldu bizde.