Durmadan etkinlik yapılmaz . Çocukların sıkılmaya ve bu sıkılmalarına çözüm bulmalarına ihtiyaçları var . Kendi kendilerine oyun kurmaları gerekir . Bu annelerin etkinlik aşkı yüzünden çocuklar oyun kuramıyor maalesef . Sürekli birilerinin komutunu yönlendirmesini bekliyor . Çocuklarınıza yapacağız en büyük iyilik onları tüm ev işlerinize katmaktır . Bırakın biraz sıkılsınlar ki bir şeyler üretmeye çalışsınlar . Mesela önüne 3 çubuk koyun birkaç alakasız nesne koyun bakalım ne yapabiliyor .Bir öğretmen olarak tavsiyem çocuklarınızı biraz rahat bırakın 😂