rkbr
Ben 3 sezeryan oldum. Sanki normal dogum olacakmışş gibi son doğumum hep alttan muane oldu. Bi türlü anlam veremedim buna. Devlet hast bu arada.
Dogum sonrasıda alttan 🙄
Diğerleri normal muane oldu.
Yani demem o ki.
Biraz doktora birazda hastanenin işleyişine bağlı sanırım
Ama istemezseniz dogumdan sonra alttan etmeyebilir.
Ben artık e yeter demiştim 😂 en son artık yapmadılar