merhaba güzel anneler.
bebeğim 21 aylık olacak ve yaklaşık 10 kelimesi var. anne, baba, bitti, gel gibi kelimeler. kıyas yapmak için sormuyorum yalnızca çevremde aynı yaş grubundan bebek sahibi olan kimse yok ve herkes neden konuşmuyor diye darlıyor resmen. her bebek farklıdır evet ama insan endişeleniyor. sizde durumlar nasıl, bebeğimin dil gelişimini olumlu etkiledi dediğiniz şeyler neler acaba?