Kizannesi47_ Pakze_pyrz ağrı oluyo şişiyo süt dolduğu için bi kaç gün sabah ve akşam sağıp döküyodum bir hafta sonra hiç sağmadım biraz sızı kaldı sonra geçti
Yelda35 Pakze_pyrz doktor sağmamı istedi yani lavaboya sıkabilirsin dedi ama zaten o kadar sütüm kalmamıştı