Prens3456 ben, kardeşim, kuzenim geç konuştuk. Aslinda konuşuyorduk ama kelimeleri hatali söylüyorduk. 5 yaşında disleksi tanısı kondu, sag ve sol beyin bölümleri aynı anda çalışıyormuş. Kuzenim daha şanslı ilk okulda üstün zekalilar okuluna gitti. Lisede suan robotik kodlama Elektrik şeyler yapıyor, asla sözel zeka yok ama matematik fen çok iyi. Bu yüzden pedagog veye psikiyatri’ye de başvurun