benimbebegim prenses03 Ben çok öksürdüğü zaman zeytinyağ karabiber ocakta ılıtıp göğsüne sürüyor üstüne pamuklu havlu koyup öyle yatırıyordum öksürüğü için tabi önce vücudunun küçük bir yerinde deniyordum alerji açısından
benimbebegim prenses03 Ne kadar doğru bilmiyorum tabiki ama karabiber balgam varsa atılmasını kolaylaştırıyormuş işe de yaradı şimdi Allah var üç gün yaptım 😂😂
benimbebegim prenses03 Evet küçükmüş haklısınız bana da daha küçükken söylemişlerdi yapmamıştım 16 aylıkta yaptım