Sarasa Merhaba arkadaşlar doğumdan sonra iki yıl nöbet tutmama kararı şimdilik sadece liselerde uygulandığıni duydum butun kademeleri kapmasami gerekmiyor mu ben ortaokulda çalışıyorum nöbet tutmayan arkadaşlar varsa bilgilendirirseniz sevinirim
Fulyy Sarasa ben lisedeyim bebeğim daha yeni 1 yasında bizim müdür bu sene bile yazıyordu nerdeyse 2 yıl hakkımı kullanacagım 🙄 tüm kademeleri kapsamıyor mu ya
Sarasa Fulyy evet öyle yazıyor ama nette de liselerdeki yönetmelik değiştiği için uygulandı bizim yonetmelik değişmediği için uygulanmıyormus siz zaten iki yıl tutmuyorsunuz
kurtege Ben lisedeyim. Bizim için sene başında müdür bey böyle bir hakkınız var dedi . Tüm kademeler için geçerlidir o. 14 Ekim 2023 değişikliği madde 21 de yazıyor . İlköğretim de yazıyor
kurtege Sarasa sen değişti desen de ihtiyaç var diye yazarlar hocam . Kaç aylık çocuğunuz ? Benimki şuan 23 aylık . Eylülden itibaren tutuyorum . Zor oluyor ama zıtlaşmamak daha iyi . Bu sefer ders programında sıkıntı yapacak diye kabul ettim .
Sarasa kurtege 6aylik bu sene ücretsiz izindeyim başlamayi düşünüyorum gelecek yıl bir yaşı dolmuş oluyor ihtiyaç her zaman vardır hocam bizim okulda haftada iki nöbet oluyor yorucu epey