rasel canım sabrım kalmadı gibi bir şey. Gece diyorum ki emzirmeden ya da sallamadan uyutayım ama o gecenin karanlığında öyle tiz sesle agliyor ve susmuyor ki pes ediyorum. Sanırım uyku eğitimi alacağım artık. Aglatmadan verecegim eğitim. Desteksiz uyutmak değil amacım pış pıs pat pat, elini tutma yüzünü okşama her şeyi yapayım yeter ki 3-4 saat uyusun kesintisiz